sobota, 3 stycznia 2015

sylwester, nowy rok:)

Hej :)
Witamy w Nowym Roku!! W tym roku spędziliśmy sylwestra z jedynką! Tak - Amelce wyszedł pierwszy ząbek :) Stąd ostatnio te pobudki w nocy.. W sylwestra zaglądam do buźki, a tam białe, daje palec do pogryzienia ostre, w Nowy Roku ząbek już był widoczny bardziej:) Ale co tam jeden ząbek, wczoraj pojawiła się druga jedynka :) Swędzą bidulkę dziąsła, lubi jak jej smyram gazą albo pieluchą tetrową. W użyciu ciągle są ulubione gryzaki-żyrafy. Polecam każdemu żyrafę Sophie, jest świetna.W szczególności polecam tą którą Amelka ma na zdjęciu, łatwo ją złapać. Ta duża jest jeszcze za duża :) Na buźce mnóstwo krostek, smaruję kokosem, przez noc znikają, ale za dnia znowu produkcja śliny rusza pełną parę i pojawiają się nowe. Jest trochę marudna, jakie to dziwne, że na rączkach nic nie boli :) Dzielnie nosimy ją, na szczęście pobudki nocne z pojawieniem się ząbków zniknęły. 
A jak spędziliśmy sylwestra? Ja spałam, przed północą się obudziłam, Amelka też obudziła i wszyscy razem oglądaliśmy fajerwerki. Potem po pierwszej zasnęła, a ja razem z nią. 
Życzymy Wszystkiego dobrego na Nowy ROK!

3 komentarze:

  1. Leo ma tę większą żyrafkę, i fakt, na początku był chyba na nią za mały, ale teraz już namiętnie ją obgryza ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka mała strojnisia:)
    Sama nie wiem czemu nie mam tej żyrafy :/

    OdpowiedzUsuń